Ustaz Saidi Bersumpah Menjunjung Al Quran keatas Tuduhan Adun Selising

Berita yang baru sahaja diterima dari rakan blogger Papa Gomo Menyatakan Bahawa Ustaz Saidi , selaku saksi Utama di pihak NADI RAKYAT didalam dakwaan SALAH LAKU SEKS ADUN SELISING KELANTAN telah mengambil langkah yang berani sekali dimana beliau telah pun BERSUMPAH DENGAN NAMA ALLAH dengan MENJUNJUNG AL QURAN .



Ramai lagi yang menyatakan bahawa Isu ini tidak benar, tetapi , dengan melihat kesanggupan Saksi kami Ustaz Saidi yang mana telah pun sanggup Menjunjung Al-Quran dan bersumpah begi mengakui segala pertuduhan yang ada . disamping menghadapi tekanan yang sangat kejam dan dahsyat daripada PAS KELANTAN seperti Dilanggar kereta beliau dibahagian Pemandu, Kemudian pula, Diserang oleh sekumpulan lelaki bersenjatakan parang. memperlihatkan kepada rakyat, betapa kejamnya PAS kelantan melakukan PENGHAPUSAN KEPADA SAKSI sebelum berani Tampil membuat pengakuan umum pada 24 Disember yang lalu.



Ternyata Seluruh Rakyat Malaysia sangat terharu dan terhutang budi diatas keberanian Ustaz Saidi menegakkan keadilan yang Hak- dengan menafikan dakyah rakus propaganda PAS Kelantan yang selama ini berselindung dengan kesyumulan islam.



p/s:Takbir mengakui kebesaran Allah , Bukan untuk cult of personality topeng perjuangan islam.

Allahuakbar Allahuakbar Allahuakbar Walillahil hamdu!
Amplify’d from www.papagomo.com
Atas nama Allah Gomo Menyaksikan
Apa Yang Berlaku sepertimana Gambar di Atas.
Sejak Kumpulan Nadi Rakyat yang terdiri dari facebookers Tegar BN mengeluarkan isu Adun PAS Selising Berkhalwat di dalam Koch Kereta Api VIP 1 bersama dengan seorang Wanita Isteri kepada seorang guru cerita ini tidak pernah sepi sama sekali.
Jika Kami Nadi Rakyat nak buat satu Skrip Drama dan memang berniat nak FITNAH isu Khalwat ni baik kami setup untuk meletakkan Pelakon utamanya Hussam Musa ke @ Takiyudin Hasan ke, Ariffahmi ke, Haji Hadi ke ataupun Nik Ajis sendiri. Apa kejadah pulak nak buat Drama pada Saiful Bahri yang tak FAMOUS tu? Jika Nak buat Skrip baik kami Serang Kepala Kepala besar dalam PAS.

Tapi ada tak Yb Saiful Bahri melakukan apa apa Tindakan ke atas Ustaz Saidi? Opsss ada memang ada, Ustaz Saidi telah cuba di BUNUH melalui dua kejadian yang mana Kereta di naikinya telah di langgar Lari dan kedua Beliau telah di Tetak 3 Lelaki di rumahnya. Itu lah tindakan yang di Kenakan ke atas Ustaz Saidi. Emmm Laporan Polis yang telah di buat oleh Yb Saiful Bahri ke atas ustaz Saidi? Saman malu kerana memburukkan Namanya? Langsung sampai ke hari ini tidak ada apa apa Tindakan yang berlandaskan Undang Undang di lakukan Yb Selising.

Emmm macam ni je lah wahai YB Saiful Bahri dan juga Nik Ajis Mat, jika anda menyatakan Ustaz Saidi telah melakukan FITNAH, Ustaz Saidi sengaja mereka reka cerita maka eloklah juga Anda berdua tampil Mendakwa Ustaz Saidi ke Mahkamah. Jangan Tunggu lagi kerana Kasihanilah para Blogger dan facebookers anda yang sudah mati akal untuk mempertahankan anda berdua dalam isu Khalwat ini.
See more at www.papagomo.com

Ulasan