Mengapa Anwar Dituduh Anti Semitic ? Sebelum ini Terlalu semitik ?

Kepada Rakan rakan sekelian sila lihat Surat ini, Surat Mengenai Anwar Ibrahim daripada B'nai B'rith International kepada Committee on Foreign Relations (CFR)

Ini Mengesahkan Bantuan yang diterima Oleh Dato Seri Anwar Ibrahim. serta NGO NGO yang dinaungi  Untuk Proses Menjatuhkan dan menyesatkan Umat Islam

Surat Ini diambil daripada Laman web B'nai B rith International
http://www.bnaibrith.org/letter52610.cfm

May 25, 2010
The Honorable John F. Kerry, Chairman
The Honorable Richard G. Lugar, Ranking Member
Committee on Foreign Relations
United States Senate
Washington, D.C. 20510

Dear Senator Kerry and Senator Lugar:

On behalf of B’nai B’rith International’s more than 200,000 members and supporters, we write to express our deep concern about the flagrantly anti-Semitic pronouncements of Malaysia’s opposition leader, Anwar Ibrahim.

Bagi Mewakili seluruh Penyokong dan juga ahli B’nai B’rith International’s , Disini Kami menulis untuk menyampaikan perasaan kami yang amat mendalam terhadap Pengumuman yang bersifat Anti-Simatik Anwar Ibrahim Pemimpin Pembangkang Malaysia yang menyinggung kami

Ibrahim, who spent several years living in Washington, D.C. cultivating a pro-Western image, has nonetheless used his position in the Malaysian parliament as a platform for spreading anti-Semitic propaganda. His frequent criticisms of the government of Prime Minister Najib Razak are infused with anti-Jewish and anti-Israel slanders, such as his April 30 assertion that Israeli spies are “directly involved in the running of the government.” On another occasion he alleged the presence of “Israeli intelligence personnel in the Police IT unit.”

Ibrahim ( Panggilan Nama Keluarga) , Seorang yang telah beberapa tahun tinggal di Washington D.C . Yang menerima dan mengamalkan Imej Pro - Barat . Telah Menyalahgunakan kedudukan beliau Parlimen Malaysia sebagai Platform untuk menyebarkan Propaganda Anti Semitik.  Kritikan  Beliau Yang berulang ulang kepada Kerajaan Perdana Menteri Najib Razak oleh Anti yahudi dan Anti Israel merupakan pembohongan , seperti kata kata beliau pada 30 April yang lalu . dimana beliau telah menyatakan bahawa Perisik Israel " Terlibat secara langsung didalam urusan kerajaan " dan pada ketika lain dia menuduh terdapat " Anggota perisikan Israel didalam Unit IT polis ". 

Ibrahim also has said in parliament that the “Jewish-controlled” public relations firm hired by the Prime Minister was attempting to manipulate Malaysia to support U.S. policies. In the run-up to Malaysia’s 2008 elections, he said in an interview with IslamOnline, “I have evidence proving that the government is backing the Jewish lobby in the U.S. and some parties inside Israel.”

Ibrahim ( Nama Keluarga) juga menyatakan didalam Parlimen bahawa Firma Perhubungan awam "kawalan Yahudi" yang dilantik oleh Perdana Menteri Malaysia berusaha untuk memanipulasi Malaysia Untuk menyokong Polisi U.S . dan pada ketika Kempen pilihan raya Malaysia 2008 Beliau didalam temuramah bersama IslamOnline " Saya mempunyai Bukti yang menunjukan bahawa Kerajaan ( Malaysia ) di sokong pelobi Yahudi di US dan beberapa pihak dalam Israel" 

In light of the role that Ibrahim has played in the resurgence of anti-Semitic polemics in Malaysian politics, we ask that U.S. officials suspend their ties with Anwar Ibrahim. A purveyor of anti-Jewish hatred such as Ibrahim should not enjoy the measure of legitimacy that a positive relationship with the United States would confer upon him.

Dengan pencerahan peranan yang dimainkan oleh Ibrahim ( Nama Keluarga) didalam pengkhianatan dengan polemik anti semitik yang didukungnya . Kami (B'nai B'rith International) meminta agar Pihak kerajaan U.S. Menghentikan Perhubungan dengan Anwar Ibrahim. Pengkhianat yang Anti-Yahudi seperti Ibrahim ( Nama Keluarga ) tidak sepatutnya menikmati perhubungan positif yang sangat akrab dengan Amerika Syarikat Pada Masa Akan datang. 

Thank you for your attention and cooperation. We look forward to remaining in communication with you about this matter in the near future.

Terima Kasih diatas perhatian dan kerjasama yang diberikan , Kami memajukan permohonan untuk terus berkomunikasi berkenaan perkara ini pada sedikit masa  akan datang  

Respectfully,

Dennis W. Glick
President Executive

Daniel S. Mariaschin
Vice President

Komentar ,

Sekiranya dilihat akepada Isi kandungan Surat Ini , Ini Mengesahkan bahawa apada PRU 13 Anwar Ibrahim Menerima Sokongan dan bantuan daripada Council of Foreign Relation .

Sekiranya tidak mengapa Perlu surat Ini ditujukan kepada CFR ?

Dan Sekarang dengan Imej dan pendedahan serta bantuan yang diterima oleh Anwar Ibrahim didalam membina kareer politiknya kembali

dan yang paling penting ialah Pertuduhan yang dilakukan kepada Anwar Ibrahim mengenai perkaitan Kerajaan Kita dengan kumpulan yahudi merupakan rekaan semata mata

Sekiranya ianya Benar , ianya tidak akan disebut didalam surat ini sebagai sebab untuk beliau tidak lagi menerima bantuan dan juga sokongan daripada kerajaan US .

Ternyata Permainan Politik Anwar Ibrahim selama Ini hanya bergantung kepada Yahudi semata mata .