MANA Kenyataan RASMI dari DAP dan PKR untuk PERLAKSANAAN HUKUM HUDUD. Mana dia ......

Setelah Sekian Lama, Pakatan Rakyat yang di anggotai Oleh PAS- PKR-DAP . Sehingga kini PAS masih dengan kempen retoriknya iaitu, Melaksanakan Hukum Hudud yang rata rata digunakan oleh Para Facebooker PAS sebagai Bahan Kempen Mereka , 

Kini terdapat persoalan yang paling pokok dimasa Tiada persepakatan untuk mereka menjadikan PAKATAN RAKYAT sebagai sebuah Pakatan yang SAH disisi undang undang Malaysia . 

Dan dengan tiada Sebarang Persefahaman diantara Mereka Bagai mana mereka dapat menyatakan agenda mereka Sebagai SATU Agenda ? 

Atau Hanya menunjukkan kepincangan kepentingan diantara mereka ? 

Sebagai diantara Pemerhati Kepada Perhubungan PAS - DAP dan PKR , Saya mengira bahawa Pakatan Rakyat merupakan gagasan campuran, Sekiranya Pakatan Campuran . Jadinya,  DIMANAKAH LETAKNYA PERSETUJUAN UNTUK PERLAKSANAAN HUKUM HUDUD DARI PIHAK DAP DAN PKR? 

Adakah DAP dan PKR bersetuju untuk BENAR BENAR KOMITMEN PADA DASAR PERJUANGAN  Pakatan Campuran tersebut untuk  MELAKSANAKAN HUKUM HUDUD sekiranya Menjadi sebagai Pemerintah ? ADAKAH ianya merupakan suatu perjanjian ataupun suatu dengan menyatakan PERSETUJUAN PERLAKSANAAN hukum HUDUD  pada PAS SAHAJA . 

TERNYATA PAS SYOK SENDIRI .

DIMANAKAH DIA letaknya persetujuan tersebut ?

DIMANAKAH SUARA LANTANG DARI DAP ? 

Perlukah saya menyatakan bahawa ISU YANG TERBESAR DISINI IALAH KEUPAYAAN UNTUK PAS MELAKSANAKAN ISU HUDUD SEPERTI YANG SENTIASA BERMAIN Di sebarang BICARA PAS ! TANPA Mengira tempat , masa dan waktu ! 

TETAPI TANPA SEBARANG persetujuan RASMI DARI DAP DAN PKR , BAGAIMANA pula mereka INGIN MELAKSANAKAN HUKUM HUDUD SEKIRANYA MEREKA MENDAPAT MAJORITI UNDI ? 

SUATU YANG SANGAT MENJENGKELKAN . SEKIRANYA ANDA TELAH MERJANJI TETAPI TIDAK DIKOTAKAN . 

"MISI SELAMATKAN NEGARA"